mouais, et à priori il pleuvra vendredi et samedi... Croisons les doigts pour dimanche !clacla a écrit :Des news concernant la T° de l'eau ?
Sait-on à combien elle est à l'heure où j'écris ce post ?
La météo anonce du 30° environ à Roth pour toute la semaine, week-end compris.
11) Products will always be presented in the same sequence at the supply stations:nonotri a écrit :J'ai pas trouvé le comptenu des ravitos. Je crois l'avoir vu quelques part.Help merci
vague 6 dossard 850, je commence à avoir hâte.
Ce sera mon premier IM (du moins course équivalente niveau distances et "standing").Battman a écrit :Products will always be presented in the same sequence at the supply stations:
a) Cycling-course: Water – Bananas – Mineral Drink – Energy Bar Gels – Water (stations are located every 17,5 km). On the 2nd course additionally Coke will be offered at the last supply station (Solar).
b) Running-course: Mineral Drink – Water – Coke– Gel – Energy Bars – Bread – Dried Fruit – Rice Cake – Bananas – Apples – Melons – Lemons – Water (stations are located every 2 km).
c) Finish: A la carte
Battman a écrit :11) Products will always be presented in the same sequence at the supply stations:nonotri a écrit :J'ai pas trouvé le comptenu des ravitos. Je crois l'avoir vu quelques part.Help merci
vague 6 dossard 850, je commence à avoir hâte.
a) Cycling-course: Water – Bananas – Mineral Drink – Energy Bar Gels – Water (stations are located every 17,5 km). On the 2nd course additionally Coke will be offered at the last supply station (Solar).
b) Running-course: Mineral Drink – Water – Coke– Gel – Energy Bars – Bread – Dried Fruit – Rice Cake – Bananas – Apples – Melons – Lemons – Water (stations are located every 2 km).
c) Finish: A la carte
d) Environmental Protection: Please leave the energy-bars wrappers (aluminium foil) only at the supply-stations (trash bins available), making it much easier for our volunteers to keep the area clean, same for bottles and banana peels.
baby45 a écrit :bien hate aussi d'y etre nous serons 5 de l'asfastri, on se croisera certainement.....