IM New Zealand : The Live
- ironturtle
10 km left on the bike
RACETIME: 05:06
With only 10 km remaining in the men's bike ride, race leader Sindballe has extended his gap over second place Luke Bell by 4:45. Still and third and maintaining pace with Bell is New Zealand's Cameron Brown. Brown looks comfortable but is down 6:44 on Sindballe.
RACETIME: 05:06
With only 10 km remaining in the men's bike ride, race leader Sindballe has extended his gap over second place Luke Bell by 4:45. Still and third and maintaining pace with Bell is New Zealand's Cameron Brown. Brown looks comfortable but is down 6:44 on Sindballe.
"Il n'est de plus grand malheur que de laisser mourir le rire dans ton coeur"
Re: yo
magnus a écrit :comme je suis belge une fois....punt....c'est "point" en flamouche (flamand quoi)
donc voila la disserte est finie...j'ai combien ????
tu veux mon avis.... une disserte de trois lignes empreinte de tant de mépris envers nos concitoyens???
Espérons qu ils n'arrivent pas en m^eme temps......magnus a écrit :Moi j'attends le premier M65-70 et je file au dodo...megapogo a écrit :j'attends René, et je file au pieu !!!
René, si tu me lis.....
( humour le vieux)
Bon courage !!!magnus a écrit :Moi j'attends le premier M65-70 et je file au dodo...megapogo a écrit :j'attends René, et je file au pieu !!!
- ironturtle
Brown makes up time on Bell
RACETIME: 05:32
Cameron Brown has just entered T2 just under eight minutes behind race leader Sindballe. What is most important is Brown is now only 1:30 down on Bell.
Luke Bell in T2
RACETIME: 05:29
As he dismounted his bike, second place Luke Bell has entered T2 6:30 behind race leader Sindballe.
RACETIME: 05:32
Cameron Brown has just entered T2 just under eight minutes behind race leader Sindballe. What is most important is Brown is now only 1:30 down on Bell.
Luke Bell in T2
RACETIME: 05:29
As he dismounted his bike, second place Luke Bell has entered T2 6:30 behind race leader Sindballe.
"Il n'est de plus grand malheur que de laisser mourir le rire dans ton coeur"
Ils n'auraient du (sans doutes pas pu faire autrement) laisser autant d'avance...
Si Sindballe fait son 2h55 il va falloir qu'ils avionnent vraiment trés trés fort.
Mais c'est possible ....
Si Sindballe fait son 2h55 il va falloir qu'ils avionnent vraiment trés trés fort.
Mais c'est possible ....
Optimiser votre position vélo ?
http://www.velofitting.com
Il n'y a pas de chemin vers le bonheur, le chemin est le bonheur.
http://www.velofitting.com
Il n'y a pas de chemin vers le bonheur, le chemin est le bonheur.